fizinfo - [Fizinfo] természettudományok oktatása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] természettudományok oktatása

  • From: Hegyiné Farkas Éva <buzamokus AT freemail.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] természettudományok oktatása
  • Date: Thu, 10 Jul 2008 17:23:44 +0200 (CEST)

Kedves Csótó Attila!

Bár nem nevezett meg, mégis magamra vettem a szavait, és köszönöm a
dicséretet, hogy értelmesnek és naívnak nevezett.

Az értelmes nem szorul magyarázatra, a naív viszont számomra ebben az ügyben
azt jelenti, hogy nem elfásult, hogy tenni akaró, hogy tisztességes.

Éppen az Ön által lefestett jövőkép az, amit nem óhajtok elfogadni, és aki
tanári hivatását kicsit is komolyan gondolja, nem fogadhatja el.

A jelenlegi társadalmi-gazdasági rendszerünk alatt gondolom a kapitalizmust
érti, csak éppen nem jó összehasonlítási alapokat ajánlott(Anglia, USA).

A PISA felmérésekben előttünk járó országok is (Finnország, Hong-Kong,Kanada,
Japán) kapitalista országok.

Éppen ezért a â01Edobjuk a lovak közé a gyeplőtâ01D szemlélet nem jó válasz a
problémáinkra.

És bár fizikusként végeztem és ma már fizika-tanárként határozom meg magam,
hadd legyek ebben idealista. A kiművelt emberfők sokasága viheti ezt az
országot előre, és ebben nagy szerepet kell kapnia a természettudományos
műveltségnek is.

Üdvözlettel:

Hegyiné Farkas Éva

VÁSÁROLNA? SEGÍTÜNK! Igényeljen hitelkártyát online és élvezze Ön is a
vásárlás szabadságát!

  • [Fizinfo] természettudományok oktatása, Hegyiné Farkas Éva, 07/10/2008