fizinfo - [Fizinfo] Kulin György Szabadegyetem - ma este 7-től

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kulin György Szabadegyetem - ma este 7-től

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kulin György Szabadegyetem - ma este 7-től
  • Date: Tue, 20 May 2008 10:24:33 +0200

KISBOLYGÓK VIZÉT ISSZUK?

Ha nem lenne elég, hogy testünk minden egyes hidrogénnél nehezebb atomja (kivéve azt a pár héliumot) valaha egy csillag belsejében volt, vagy annak felrobbanásakor keletkezett, most még az is kiderül, hogy a csapból meg kisbolygók folynak. A hír persze még megerősítésre vár, de elképzelhető, hogy a Föld kialakulásakor elvesztett vízkészletet nem üstökösök, hanem a főöv kisbolygói szállították vissza bolygónkra. Az előadás betekintést nyújt a Föld őstörténetébe, a Naprendszer apró égitestjeinek világába és az élet számára nélkülözhetetlen folyadék titokzatos történetébe.

Sárneczky Krisztián előadása május 20-án 19 órakor kezdődik a Polaris Csillagvizsgálóban.

Nézése élőben: http://polaris.mcse.hu/nyitva_tartas.html
Nézése a neten: http://polaris.mcse.hu/polaris_tv

EGY SZÁZALÉK

Ma van a személyijövedelemadó-bevallás határideje. Kérjük, támogassák munkánkat az SZJA 1%-ával! Adószámunk : 19009162-2-43

KÖSZÖNJÜK!

  • [Fizinfo] Kulin György Szabadegyetem - ma este 7-től, Tepliczky István, 05/20/2008