fizinfo - [Fizinfo] miért is nem kell a véleményünk

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] miért is nem kell a véleményünk

  • From: Schréter János <jschreter AT t-online.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] miért is nem kell a véleményünk
  • Date: Sat, 26 Jan 2008 14:39:59 +0100

Kedves Kolleginák és Kollégák!

Nem alaptalanul okoljuk a kialakult helyzetért a köz tájékozatlanságát,
javasolva a több és/vagy minőségibb természettudományos oktatást. De nem
lehet itt más eb is elhantolva? Méghozzá a közbizalom végletes hiányára
gondolok. Bárki is bizonygatná uis, hogy ártalmatlan a ...bármi... ,
alighanem azzal hessentenék el, hogy 'biztos lefizették'. És bár nem egy
ilyen közvélemény nyilvánítási fórumon hallottam én is sok sületlenséget az
ellenzőktől, azt azért meg kell hagynunk, hogy a bizalmatlanság nem egész
alaptalan. A Tudós is szolgál néha érdekeket. Lásd pl. az Akadémia belső
harcait a Bős-Nagymaros táján építendő vízlépcsőről való nézetük ügyében. Míg
végre nagy nehezen kimondták. S vannak ma is lapos érdekek szolgálatában
állók. Megrendelt és jól megfizetett szakvélemények, amiknél a ugyancsak
kilóg a lóláb. Oszt' csodálkozunk, ha nem hisznek nekünk... Na, ezzel mit
tegyünk?? Ezen az oktatás aligha tud segíteni...

Tisztelettel üdv.: Schréter János

  • [Fizinfo] miért is nem kell a véleményünk, Schréter János, 01/26/2008