fizinfo - [Fizinfo] nok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] nok

  • From: FRÖHLICH Georgina <ford_prefect AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] nok
  • Date: Thu, 20 Dec 2007 22:31:06 +0100 (CET)

( És még egy "statisztika" a nőkről:
2 napja volt a Semmelweis Egyetem tehetséggondozó
programjába bekerült hallgatóknak egy beszélgetés, ahol
Csermely Péter örömmel látta, hogy a 18 felvett hallgató
többsége nő (talán 4 fiú volt), ebből 1 családanya, több
egyben sikeres zenész, sportoló,... Tudom, itt nem
fizikusokról van szó (bár az is akad köztük... :-)), hanem
orvosokról, fogorvosokról, gyógyszerészekről, vegyészekről,
biológusokról, biomérnökökről,... Csak azért jegyeztem meg,
mert ez egy nemet figyelmen kívül hagyó tudományos alapú
válogatás eredménye.

Gina )

VÁSÁROLJON ONLINE! Ezzel a kártyával nem húzzák le!
http://www.klikkbank.hu/lakossagi/termekek/virtualis_kartya/index.html

  • [Fizinfo] nok, FRÖHLICH Georgina, 12/20/2007