fizinfo - [Fizinfo] (nincs tárgy)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] (nincs tárgy)

  • From: Zátonyi Sándor <zatonyis AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] (nincs tárgy)
  • Date: Tue, 4 Dec 2007 00:05:13 +0100 (CET)

Kedves Kollégák!

Nagy László kolléga levelével kapcsolatban néhány megjegyzés:

1.
Én a DVD-jogtárat használtam, abból másoltam az óraszámokat. A kifogásokat
nem értem, mert az OM honlapjáról indulva a magyarország.hu
jogszabálykeresőjében is az általam írt óraszámokat találtam. A link:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0000028.OM&kif=kerettanterv#xcel

2.
A FizKapura feltett anyagban a szakközépiskolában nálam 222 óra (és nem 221
van), ez heti 6 órát jelent.

3. Mint mindenhol leírtam, ezek a jelenleg érvényes és használatos óraszámok,
nem jövőre vonatkozó tervezetek.

Zátonyi Sándor
www.fizkapu.hu