fizinfo - [Fizinfo] Elnézést előre is, a nem a levelezőlista céljának megfelelő levélért , de munkát keresek.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Elnézést előre is, a nem a levelezőlista céljának megfelelő levélért , de munkát keresek.

  • From: Ember Krisztián <emberk AT tvnetwork.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Elnézést előre is, a nem a levelezőlista céljának megfelelő levélért , de munkát keresek.
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 00:03:04 +0100

Tisztelt Kollegák!

Elnézést, hogy ilyen témával zavarom a levelezőlistát, de munkanélküli lettem
és minden lehetőséget megragadok, hogy állást találjak (elsősorban phd képzés
érdekelne). Eddig tanárként dolgoztam, és idén kaptam meg a fizikus
dioplomámat, (nyelvvizsga hiánya miatt kellett várnom), ezért eddig nem
kaptam meg, csak májusban, Augusztusig tanítottam. Végzettségeim:
-Fizikus (diplomamunkám címe: Mintaképződés mágneses kolloidokban.
Számitógépes elemzés és szimuáció)
-Fizika-kémia tanár (diplomamunkám címe: wobbler generátor tervezése
rezgőkörök vizsgálatához)
-Anyagmozgatógép szerlő és karbantartó (szakközépiskolai érettségi)
Egyéb ismereteim:
-14 éves korom óta foglalkozom aktívan elektronikával. (Középhaladó, haldó
szinten, pl meg tudok tervezni egy erősitőpanelt. Ha pl jelformaátalakításra
van szükség, az ehez szükséges kapcsolással is megbirkózok, de pl nem tudok
megtervezni egy komolyabb műszert pl:elektroszkóp ill még soha nem
csináltam,nagy precizitású eszközök is valószínüleg komolyabb kihívást
jelentenének).
-C,C++ nyelven proramozok. (C-ben kb jó szinten, C++-ban kezdő, középhaladó,
és Assembly-t tervezek a közeljövőben tanulni).
-Linux, és windows rendszergazdai szinű ismerete.

Ha lehet ilyet:
Amire legalkalmasabbnak tartom magam az a fizika-kémia határterület, pl
szilárdtestfizika, ahol praktikusak lehetnek kémiai ismerteim. A programozási
ismertek bárhol jól jöhetnek.

Mégegyszer elnézést kérek, a nem kifejezetten a támába vágó levelemért, de
bízok abban, hogy valaki lát fantáziát ismerteimben. Kérésre tudok küldeni
kép és pdf formátumban a végzettségeimet igazoló iratokat, és önéletrajzot.

Tisztelettel:
Ember Krisztián

  • [Fizinfo] Elnézést előre is, a nem a levelezőlista céljának megfelelő levélért , de munkát keresek., Ember Krisztián, 11/21/2007