fizinfo - [Fizinfo] [TypoKlub] Meghivo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] [TypoKlub] Meghivo

  • From: Pintér Borbála <bori AT typotex.hu>
  • To: typoklub AT typotex.hu
  • Subject: [Fizinfo] [TypoKlub] Meghivo
  • Date: Fri, 25 May 2007 10:21:59 +0200 (CEST)

"szív a mi szívünkhöz közelálló"
Kosztolányi Dezső: Halotti beszéd

Surányi János május 29.-én, kedden lenne 89 éves.

Nem gratulálhatunk már neki.

Pedig bizonyára lesütött szemmel, szerényen mosolyogva, könnyed
jövőtudattal fogadná a köszöntéseket.

Annyit tehetünk, hogy megidézzük különös személyét.

A Surányi-jelenséget, nem feledhető mondásait, tündökléseit, botlásait és
nem utolsó sorban matematikai zsenijét

Pelikán József, Fried Ervin, Szendrei Juli, Pálfy Péter Pál, Szeredi Éva,
Somfai Zsuzsa

villantja fel. Talán még élő zene is lesz, egyelőre szervezés alatt.

Arra kérjük a lista olvasóit, hogy egymással beszélgetve erről az
összejövetelről, segítsék eljuttatni a hírt a nem typoklubos Surányi János
barátoknak.

A vendégeket Surányi László és Votisky Zsuzsa fogadja az Olvasók Boltjában
http://www.olvasokboltja.hu/ (Bp. V. Pesti Barnabás u. 4. Millennium
Center) május 29.-én 6 órakor.

Utóiratként emlékeztetőül:
Június 4-én 18 órakor Túl a szépirodalmon
http://www.typotex.hu/rendkonyv.htm

Üdvözlettel,
Pintér Borbála
06-30-368-8755