fizinfo - [Fizinfo] [Hbone-admin] IPSZILON szeminárium június 19-én. Csirmaz László és Holl András: Open Access - Open Source (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] [Hbone-admin] IPSZILON szeminárium június 19-én. Csirmaz László és Holl András: Open Access - Open Source (fwd)

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] [Hbone-admin] IPSZILON szeminárium június 19-én. Csirmaz László és Holl András: Open Access - Open Source (fwd)
  • Date: Fri, 25 May 2007 12:23:04 +0200 (MEST)

Hbone-admin listáról továbbítom. Elnézést kérek azoktól, akik 2x
vagy 3x kapják meg. Üdvözlettel

Zimanyi Magdolna

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Int. !Tel: (+36-1)-392-2558
Szamitogep Halozati Kozpont !FAX: (+36-1)-392-2503
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9151
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu