fizinfo - [Fizinfo] Naplozo program

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Naplozo program

  • From: "Geza I. Mark" <mark AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Naplozo program
  • Date: Mon, 29 Jan 2007 17:36:16 +0100

Kedves Kollégák,

aziránt érdeklődnék, hogy Ti milyen szoftvert használtok (tudományos) naplózásra, ismeretek, feljegyzések rendszerezett tárolására?

Ugyanis én több, mint 10 éve óta, egészen a legutóbbi időkig fanatikus StaTor felhasználó voltam -- de sajnos csak voltam, ld. alább. A StaTor (www.stator.hu) egy szöveges adatbáziskezelő, amelyben egymás alá és fölé lehet tetszőlegesen rendelni szöveges objektumokat és nagyon ügyes kereső/kigyűjtő funkciói vannak. Annak idején, több, mint 10 éve, CompFair díjat is nyert a program. (Elfogult) véleményem szerint Excel sikerű termék lehetett volna belőle, ha jobban menedzselik.

Mindeddig egy réges-régi, DOS-os változatot használtam, de az már különféle okok egyre kényelmetlenebbé vált számomra. Létezik Windows-os változat, de sajnos hardverkulcsos, amit ráadásul a párhuzamos portba kell dugni -- a modern gépeken gyakran nincs is párhuzamos port (tudom, létezik USB-párhuzamos átalakító, de nem szeretem az efféle nehézkes megoldásokat).

Úgyhogy kénytelen vagyok valami másra áttérni, szívesen vennék minden 5letet!

Előre is köszönöm a válaszokat!
Márk Géza

--
Geza I. Mark, PhD <http://www.mfa.kfki.hu/~mark/index.html>

mark AT sunserv.kfki.hu
Tel.: (+36-1) 392-2526

Nanostructures Laboratory Research Institute for Technical Physics and Materials Science

<http://www.mfa.kfki.hu/int/nano/index.html>

Mail: H-1525 Budapest, P. O. Box 49, Hungary
Street adr: Konkoly Thege u. 29-33, H-1121 Budapest
Hungary
Fax: (+36-1) 392-2226

  • [Fizinfo] Naplozo program, Geza I. Mark, 01/29/2007