fizinfo - [Fizinfo] V: A vizsgálat lezárult!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: A vizsgálat lezárult!

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: A vizsgálat lezárult!
  • Date: Tue, 19 Dec 2006 14:25:40 +0100

Sandor Zoletnik
<zoletnik AT rmki.kfki.hu>
irta:

Ennek a levelezésnek a kapcsán megnéztem az MTA honlapját.
Tulajdonképpen a Midentudás egyeteme és néhány sajtóhir kivételével SEMMI
nem szól rajta a nagyközönségnek. Mindenhol tudománypolitika, tagok, dijak
és kitüntetések, intézetek, stb. Megdöbbentö módon egyetlen tudományos
eredmény magyarázatát vagy a nagyközönségnek szóló információt sem
sikerült találnom.

Zoletnik Sándor

---------------------------------__________________________________

Kedves Lista,

Szerintem Zoletnik Sandor egy nagyon fontos dologra mutatott ra.
(bocsanat, de nincs idom tanulmanyt irni, ezert rovid leszek)

A mai korban igenis elvarhato lenne az MTA-tol, hogy a honlapjan
allandoan frissitve tudomanyos informaciokat kozol a
nagykozonseg szamara.

Hasonlo elvarasokkal illetnem az MTA intezeteit.
De a felsooktatasi intezmenyek szervezeteit (tanszekek, intezetek) is.

udvozlettel,
Horvath Pista

ui: Boldog karacsonyt mindenkinek!

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] V: A vizsgálat lezárult!, Istvan Horvath, 12/19/2006