fizinfo - [Fizinfo] a tudomány lejáratója

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] a tudomány lejáratója

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu, info.eptud AT mtesz.hu, mtesz AT mtesz.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] a tudomány lejáratója
  • Date: Sat, 29 Apr 2006 20:34:01 +0200

Tisztelt Lista!

Spanyol Zoltán ügyét több oldalról körüljártuk, a mai napig úgy gondoltam, hogy itt már nem szólok egy szót sem.
De az ominózus MTESZ székházbeli ügynek van folytatása:

http://www.kecskemetitv.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=2502&Itemid=2

Azért érzem úgy, hogy meg kell szólalnom, mert a tudomány egyik tudatlan, vagy jellemtelen (majd o" eldönti hogy melyik)
képviselo"je (Kovács Sándor, titkár, /BKKM-i Építéstudományi Egyesület/.) támogatólag nyilatkozott. Ez az egyesület volt,
amely az ügyet felkarolva abba a székházba hívta meg bemutatóra amelyikben az ELFT székhelye is van! Eddig is úgy éreztem,
hogy ezt szóvá kéne tenni, de most, hogy már nem bírom szó nélkül. Ami a helyzetet súlyosbítja, ez a titkár úr meghallgatta a Spanyol
Zoltán elo"adását, meghallgatta Gändig Péter, Orosz László, Füstöss László és az én hozzászólásomat. Én a tudományos kétkedés
mellett ott elmondtam, hogy a Mu"egyetem tiltakozik:

http://szkeptikus.bme.hu/spanyol/

a gróf úr megtéveszto" magatartása miatt. Elkezdtem, de de nem engedték végig a két vélemény felolvasását....
Részben a titkár úr, részben Spanyol Zoltán tiltakozására. Pedig az elo"adást csendben végig hallgattuk, kivártuk,
hogy szót kaphassunk! Azóta eltelt jópár hét, lett volna a titkár úrnak ideje végiggondolni, utánanézni.
Lehet, hogy ezt megtette, de a végeredmény nem ezt mutatja. Egyébként személyesen o" volt aki azzal torkolt le
minket, hogy itt termékbemutató van, tudományos vitának nincs helye (MTESZ székházban!).

Szégyenletes ez, és szerinetm nem is szabad ezt szó nélkül tu"rni!

Härtlein Károly

p.s.: Más sem hiányzott, mint hogy egy tudományos egyesület, vagy annak titkára adja a lovat Spanyol Zoltán alá....

ELO"ADÁS
"Vízzel hajtott autó"

Elo"adó: Gróf Spanyol Zoltán mérnök, feltaláló

Tisztelettel hívjuk és várjuk a kollégákat és az érdeklo"do"ket.

Szervezo": Kovács Sándor ( 76/480-502, 70/517-4130

Rendezo": Helyszín:

Bács-Kiskun Megyei Szervezet MTESZ
Székház Kistárgyaló

Celsius Plussz Kft.
Ido"pont:
március 30. (csütörtök) 1400 óra

  • [Fizinfo] a tudomány lejáratója, Härtlein Károly, 04/29/2006