fizinfo - Re: [Fizinfo] uj ezoterikus musor az MTV-ben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] uj ezoterikus musor az MTV-ben

  • From: tibor.lakatos AT etk.pte.hu
  • To: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] uj ezoterikus musor az MTV-ben
  • Date: Wed, 1 Mar 2006 19:54:54 +0100 (CET)

> | E L F T H I R A D O |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |
> Kedves Karcsi!
Részletesen elolvastam a Megállapodást, sajnos az ilyen műsorok ellen
határozott tiltást nem tartalmaz. Nem hiszem, hogy bármilyen tiltakozás
célravezetne. Legfeljebb azt a paragrafust lehetne felhasználni, amelyik
az áltudományos nézetek, hirek stb. kritikájára nyújt biztosítékot. De
hogyan? vállalkozna valaki, hogy az inkriminált műsorban résztvéve veszi
fel a küzdelmet? Vagy követeljünk egy "csatlakozó" műsort, amelyben az
elhandzott műsort követően lehetne kifejteni kritikai nézeteinket? Hiába
világosabb a napnál, hogy a megállapodás szellemével szöges
> ellentétben áll. Ez az induló sorozat, támadás a természettudományos
> értékek ellen. Egy megállapodás, törvény, szabály SZELLEMÉT sértő
aktivitás elleni fellépés szélmalomharcnak tűnik. És falrahányt
borsónak.
Ez nem jelenti azt, hogy nem értek egyet Veled, és mi több, még a borsó
falrahányásában is részt veszek. Hogyan valósítsuk meg a tikltakozást.
Írsz egy nyilt levelet, amelynek aláírásához csatlakozunk? vagy...?

Üdv
Tibor
(Lakatos Tibor)

Tisztelt Lista!