fizinfo - [Fizinfo] Eloadassorozat kozepiskolasoknak az ELTE Fizikai Intezeteben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eloadassorozat kozepiskolasoknak az ELTE Fizikai Intezeteben

  • From: Jozsef Cserti <cserti AT complex.elte.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Eloadassorozat kozepiskolasoknak az ELTE Fizikai Intezeteben
  • Date: Fri, 3 Feb 2006 16:36:37 +0100 (CET)

Kedves Középiskolai Tanárok!

Fel szeretnénk hívni a figyelmüket az Eötvös Loránd Tudományegyetem,
Fizikai Intézetében szervezett elõadássorozatra, melynek címe:

AZ ATOMOKTÓL A CSILLAGOKIG.

A sorozatot tavaly december 1-én kezdtük azzal a céllal, hogy
népszerüsítsük a fizikát a középiskolás diákok körében. Az eddigi
tapasztalataink szerint nagy az érdeklõdés.

Az elõadásról bõvebbet a következõ honlap címen találhat:

www.atomcsill.elte.hu

A vidékiekre is gondolva, az elhangzott elõadások anyaga letölthetõ a
fenti címrõl.

Amennyiben Ön, illetve diákjai szeretnének rendszeresen információkat
kapni a sorozatról, kérjük, írják meg nevüket, e-mail címüket, iskolájuk
nevét a következõ címre:

titkar AT metal.elte.hu

Üdvözlettel:

A szervezõk nevében: Cserti József

  • [Fizinfo] Eloadassorozat kozepiskolasoknak az ELTE Fizikai Intezeteben, Jozsef Cserti, 02/03/2006