fizinfo - Re: [Fizinfo] Spanyol gróf(?)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Spanyol gróf(?)

  • From: Márton Zsuzsanna <marton AT fizika.ttk.pte.hu>
  • To: <Fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Spanyol gróf(?)
  • Date: Wed, 11 Jan 2006 09:16:21 +0100

2006-ban grófi címre hivatkozni bármilyen, nem történelmi szempontból olyan
mértéku abszurditás, hogy ennek még a cáfolata is csak lejáratja a
gondolkodó, értelmes szakmai közösséget.
Ezzel együtt persze bárkinek lehet a hobbija épp a családtörténet, éppúgy
mint a horgászat, vagy a bélyeggyujtés, tehát az elozo mondat nem Riedel
Miklós ellen szól.

Üdvözlettel,

Márton Zsuzsanna
PTE Fizikai Intézet