fizinfo - [Fizinfo] EU Kozbeszerzesi palyazat es projektmenedzser Kepzes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] EU Kozbeszerzesi palyazat es projektmenedzser Kepzes

  • From: Szalay Kati <szalay AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu, fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: z.szakacs AT freemail.hu
  • Subject: [Fizinfo] EU Kozbeszerzesi palyazat es projektmenedzser Kepzes
  • Date: Thu, 29 Sep 2005 13:42:27 +0200 (MEST)

Szakács Zsolt (z.szakacs AT freemail.hu) kérésére továbbítom az alábbi felhívást:

EU Közbeszerzési pályázat és projektmenedzser Képzés

Az EU Közbeszerzési Koordinációs és Szabályossági Egységének (EKKE)
vezetésével a Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémiája
(KVA) 96 órás akkreditált képzést szervez.

A képzés tematikája:

> EU támogatási lehetőségek Magyarországon
> Strukturális Alapok és a Kohéziós Alap tervezési és programozási
folyamatainak áttekintése
> A magyar operatív programok és pályázati formák bemutatása, pályázat
kereséséi technikák (GVOP, KIOP, HEFOP, ROP, AVOP)
> Strukturális alapok és a Kohéziós Alap intézményrendszere
> Projekttervezés elméleti és gyakorlati alapjai
> Közbeszerzés
> Monitoring és értékelés
> Esettanulmányok

A képzés előadói és trénerei az EKKE, a KVA, a CFCU (Központi Pénzügyi és
Szerződéskötő Egység) valamint pályázatíró vállalkozások munkatársaiból
kerülnek ki. A tanfolyam kifejezetten interaktív csoportmunka jellegű, több
esettanulmánnyal kiegészítve. Az oktatás középpontjában a közbeszerzési
követelmények és a lebonyolítás áll.

A tanfolyam tervezett indulási időpontja: 2005. Október 7. (október:7-8, 14-
15, 21-22, 28-29)
A tanfolyam időbeosztása előreláthatólag minden héten pénteken és szombaton
9-tól 16 óráig.
Helyszín: Budapest

A képzés költsége előreláthatólag: 170.000 Ft +ÁFA
Ez a fenti összeg még a VÁTI támogatás függvényében csökkenhet! A képzés
ingyenes Önkormányzati intézmények vezető beosztású alkalmazottainak.
A képzés VÁTI és SAKK akkreditált, és OKÉV szóbeli vizsgával zárul. A
teljesítés esetén a hallgatók a szerzett ismereteikről oklevelet kapnak.

A tanfolyamról bővebb információ és jelentkezés lap a következő címen
szerezhető be:

Szent István Egyetem GTK

Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémia
1142 Budapest, Tatai u. 3.
Fax:06-1-239-1142

Szakács Zsolt

z.szakacs AT freemail.hu

Tel: 06-30-2911-374

EU Közbeszerzési pályázat és projektmenedzser Képzés

Jelentkezési lap

Alulírott

|Név: |.......................... |
| | |
|Cím: |.......................... |
| | |
|Telefonszám: |.......................... |
| | |
| | |
| | |

A Szent István Egyetem KVA által szervezett EU Közbeszerzési pályázat és
projektmenedzser képzésre jelentkezem.

aláírás

  • [Fizinfo] EU Kozbeszerzesi palyazat es projektmenedzser Kepzes, Szalay Kati, 09/29/2005