fizinfo - [Fizinfo] Va: Re: Fizikusnok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Va: Re: Fizikusnok

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Va: Re: Fizikusnok
  • Date: Mon, 08 Aug 2005 07:56:40 +0200

Kedves Kollegak,

Ellentetben az elottem szolokkal en el tudom kepzelni, hogy a 47% jo adat.

Mar amennyiben a kutatointezetek dolgozoi letszamara vonatkozik.

Tudom, hogy a hivatkozott szovegben ez allt:
"a fizikai intézetekben a tudományos alkalmazottak 47%-a nők voltak."

De az eliras tortenhetett a tobbszori forditas altal
(magyarbol danra, majd vissza), ill. meg a 90-es adat
"letrehozasa" soran.

udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel.
Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System.
More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] Va: Re: Fizikusnok, Istvan Horvath, 08/08/2005