fizinfo - Re: [Fizinfo] Magyar érmek sokasága a fizikai diákolimpián!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Magyar érmek sokasága a fizikai diákolimpián!

  • From: SIMON Ferenc <simon AT esr1.fkf.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Magyar érmek sokasága a fizikai diákolimpián!
  • Date: Tue, 19 Jul 2005 08:39:06 +0200 (CEST)

Kedves Kollegak,

a szemelyes erintettseg miatt irok. Nem tudom melyik PRL szamrol volt szo,
de a Jul 1 es 15-i szamban is van magyar szerzo. Termeszetesen senki sem
vitatja az USA/Japan/No.-beli laborok hegemoniajat a PRL es altalaban
tudomanyos publikaciokban. Azonban a tud. publikaciok az egyik olyan
terulet ahol van ok buszkesegre, becslesem alapjan la. minden
2-3. PRL szamra jut egy Mo-on nevelkedett tarsszerzo, de ez csak becsles.
udvozlettel
Simon Ferenc

Dr. Ferenc SIMON

adjunktus (assistant professor)
http://www.ap.univie.ac.at/users/Ferenc.Simon/
INSTITUTE of PHYSICS
Department of Experimental Physics
Budapest University of Technology and Economics
H 1521 Budapest POBox 91 HUNGARY

ph. office: (36-1) 463-1190
ph. lab.: (36-1) 463-3044
fax: (36-1) 463-3819