fizinfo - Re: [Fizinfo] Magyar érmek sokasága a fizikai diákolimpián!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Magyar érmek sokasága a fizikai diákolimpián!

  • From: Diosi Lajos <diosi AT rmki.kfki.hu>
  • To: "Laszlo E. Szabo" <leszabo AT philosophy.elte.hu>
  • Cc: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Magyar érmek sokasága a fizikai diákolimpián!
  • Date: Tue, 19 Jul 2005 01:07:08 +0200 (CEST)

A legjobb 10 diakolimpiai nemzet listajarol nekem inkabb az a gondolatom
tamadt. hogy az USA, Japan, Izrael, Nemetorszag, s.i.t. pl. nem allamilag
ambicionalja a reszvetelt, mint a "lassabban fejlodo" orszagok. Az en 40
evvel ezelotti KOMALos tapasztalatom szerint e k k o r a antikorrelacio
diakbajnoki es kutatoi erenyek kozott nem lehet.
Udv
Diosi Lajos

---------at Valkonya Summer School 11-17 July------
Lajos Diosi
Research Institute for Particle and Nuclear Physics
H-1525 Budapest 114, P.O.Box 49, Hungary
e-mail:
diosi AT rmki.kfki.hu

phone: +36-1392-2222ext1287 fax: +36-1392-2598
http://www.rmki.kfki.hu/~diosi