fizinfo - Re: [Fizinfo] altudomany a Magyar Radioban ma ejszaka....

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] altudomany a Magyar Radioban ma ejszaka....

  • From: "Béky László" <aura AT mail.datanet.hu>
  • To: <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] altudomany a Magyar Radioban ma ejszaka....
  • Date: Wed, 27 Apr 2005 20:12:55 +0200

From: Béky László
To:
gorgenyizo AT axelero.hu

Cc:
aura AT mail.datanet.hu

Sent: 27 Април 2005 г. 20:02

Igen Tisztelt Főtitkárhelyettes Úr!

Köszönöm szíves észervételét, s helyesbítését
A következő hétfő éjjel természetsen helyesbítjük tévedésünket.
Egyben tisztelettel kérdezzük, van-e olyan egészségügyi vonatkozású,
javaslata, amelyik hazánk lakosságának testi lelki jobbítását szolgálja,
ebben az esetben szíves örömest adunk lehetőséget ennek a közzé tételére.
Ebben a műsorban egyetemi professzorok, a tudomány doktorai, szakorvosok,
diplomás természetgyógyászok próbálnak olyan egyszerű, bizonyítottan hatásos
módszereket, rendszereket bemutatni, amely vagy valamely ősi
filozófia-ayueveda, hagyoműányos kiani orvoslás, stb, vagy tudományosan
bizonyított módszer és rendszer.
Ha véletlenülk-nem rossz szándékkal- ilyen tévedés becsúszik, az nem
változtat azon hogy H Nobel díja kapott, s azon sem, hogy a mágnesességgel
is foglakozott, s amit citáltunk az a SOTE hivatalos tankönyvéből vett idézet.
Mégegyszer köszönjük észrevételét.
Szeretettel Béky László