fizinfo - RE: [Fizinfo] amatorprofi

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] amatorprofi

  • From: Szondy, György <gyorgy.szondy AT gft.com>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc: Orosz László <orosz AT phy.bme.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] amatorprofi
  • Date: Wed, 27 Apr 2005 08:37:17 +0200

Tisztelt Fizinfo Olvasok!

Orosz Tanar Ur levelenek ket reszletehez szeretnek hozzaszolni,
(jelezve, hogy en is azt gondoltam, hogy a vita lezarult.)

Szerintem Mlodinov peldaja nem szerencses, hiszen O ha jol
emlekszem nem talalta a helyet es elhagyta a palyat. Szoval
nem egy elhivatott lelkes kutato tipusrol beszelunk, ha ot
hozzuk fel peldanak.

A masik az alabbi koltoi kerdes:

>Nevezetesen: van-e arra reális esély, hogy valaki minden
>fizikai előképzettség nélkül megoldja a fizikában minket
>izgató alapvető problémáinkat ?

Termeszetesen nincs (Kiveve ha meg a 10E-12-t is realis eselynek hivjuk).
Ami esetleg varhato, hogy valami hasznalhato reszlettel hozzajarul
a nagy egeszhez. De ha mar a kerdeseivel inspiral egy profit, az
is valami.

Mint ahogy ez egy profitol sem varhato. Einstein jokorat
loditott a fizika kereken, de a teljes megoldast o sem tette le
az asztalra.

Udvozlettel,
Szondy Gyorgy
Amator Fizikus

  • RE: [Fizinfo] amatorprofi, Szondy , György, 04/27/2005