fizinfo - RE: [Fizinfo] Amateur Physicist

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Amateur Physicist

  • From: Szondy, György <gyorgy.szondy AT gft.com>
  • To: "SIMON Ferenc" <simon AT esr1.fkf.bme.hu>
  • Cc: Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: [Fizinfo] Amateur Physicist
  • Date: Mon, 18 Apr 2005 17:02:54 +0200

Tisztelt Simon Ur!

Ismerve es tamogatva az altudomanyok ellen folytatott kuzdelmet
megertem a felhorduleset.

Mindenesetre sajnalom, hogy nem erti mit jelent az, hogy amator.
Egyebkent tudtommal nem kell ahhoz fizikus diploma, hogy valaki
tudomanyos igenyesseggel, es szinvonalon foglalkozzon fizikaval.
(Esetemben fokent alt-rellel es skalar-tenzor gravitacioval.)
Tehat ne ertsuk egymast felre: amator fizikus, ezt jelenti
szamomra. Persze, ha jobb otlete van, szivesen fogadom.
http://philosophy.elte.hu/colloquium/2005/January/#2

Egyebkent kollegai kozul tobbekkel igen jo a kapcsolatom:
tanacsaikkal segitik munkamat, illetve velemenyezik es elsimerik
eddigi eredmenyeimet.

Udvozlettel,
Szondy György
Amator Fizikus