fizinfo - [Fizinfo] Eötvös Lóránd

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös Lóránd

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös Lóránd
  • Date: Tue, 01 Mar 2005 12:08:07 +0100

Tsztelt Lista!

A Budapesti Szkeptikus Konferencia ( http://szkeptikus.bme.hu ) szervezőjeként kaptam egy figyelmeztetést,
amelyben joggal bírálta Lindeisz László Eötvös Loránd nevének helytelen írását. A bírált oldal az egyik előadó
személyes honlapján van, így csak továbbítani tudtam a bírálatot.

Társulatunk névadójának nevét sokszor sokan írják helytelenül, ez akkor a legbántóbb amikor ezt társulatbeliek,
fizikusok, fizika tanárok teszik. Megdöbbenéssel állapítottam meg, hogy csak a kfki.hu domain-en belül több mint
50 oldal van ahol így írják! Én a Google speciális keresőjével

http://www.google.co.hu/advanced_search?hl=hu
(Tartalmazzák pontosan ezt a kifejezést: Eötvös Lóránd
melyek ezen a webhelyen vagy tartományon találhatók:)

kerestem, aminek eredménye:
- a bme.hu (134 találat)
- az elte.hu (175 találat)
- a kfki.hu (51 találat)
- a sulinet.hu ( 117 találat)

Kérek mindenkit, aki tehet valamit, hogy ezekről az oldalakról eltünjön e súlyos hiba ne sajnálja az idejét!
A Fizika Világ Évének szerinetm egyik kiemelten fontos feladata, hogy lehető legkevesebb ilyen oldal maradjon!

Härtlein Károly