fizinfo - [Fizinfo] Re: mecenatura

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: mecenatura

  • From: Geza Levai <levai AT atomki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Re: mecenatura
  • Date: Thu, 23 Sep 2004 13:14:27 +0200 (CEST)

Kedves kollegak!

A mecenatura palyazattal kapcsolatban nekem is volt egy cifra elmenyem par
evvel ezelott. Egy januar elso felere eso konferenciauthoz szerettem volna
tamogatasra palyazni es ugy egy fel evvel korabban mar erdeklodni kezdtem,
hogy ezt most a december 31-ig tarto evre kiirt palyazat kereteben
tegyem-e, vagy varjam meg a januar 1-evel indulo evre kiirt palyazatot.

Azt a valaszt kaptam, hogy varjam meg az oktoberben megjeleno kiirast.
Turelemmel kivartam a hirdetmeny megjeleneset, de akkor meglepve
tapasztaltam, hogy abban csak a januar 15-e UTAN rendezendo konferenciakra
lehet palyazni. Hitetlenkedve erdeklodtem, hogy akkor most mi a helyzet a
januar 1-15 idoszakkal, mire azt a valaszt kaptam, hogy akkorra
egyszeruen nincs mod palyazatot beadni.

Egy darabig meg kiserleteztem azzal, hogy a magam fizikusi eszjarasaval
megprobaljak rajonni a dolog logikajara, de aztan feladtam azzal, hogy ha
annak idejen a Gergely-naptarbol kimaradhatott ket het, akkor miert ne
maradhatna ki a mecenatura naptarabol is...

Udvozlettel,

Levai Geza
ATOMKI, Debrecen

  • [Fizinfo] Re: mecenatura, Geza Levai, 09/23/2004