fizinfo - [Fizinfo] Mecenatura

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mecenatura

  • From: Foldes Istvan <foldes AT rmki.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Mecenatura
  • Date: Thu, 23 Sep 2004 09:33:56 +0200 (CEST)

Tisztelt Kollegak!

Megdobbento tapasztalatra tettem szert a jol ismert Mecenatura
palyazatok kapcsan. Ezt a palyazatot annak idejen az OMFB, majd az OM
irta ki es kezelte, jelenleg a Kutatas-fejlesztesi Palyazati es
Kutatashasznositasi Irodahoz (www.kutatas.hu) tartozik.
A Mecenatura palyazattal - tobbek kozott - utazasi tamogatast lehetett
kapni konferenciakhoz (vagy utikoltseg vagy reszveteli dij).

Mivel februar vegere meghivtak (sajat koltsegemre) egy konferenciara,
elokerestem a jelenlegi palyazati kiirast, amelyet oktober 15-ig kell
beadni. A kovetkezo idopont februar kozepe lesz. A palyazati kiirason az
szerepel, hogy 2004-es konferenciakra lehet jelentkezni. Hibara gyanakodva
felhivtam az Irodat. Az ugyfeltajekoztato nevtelen ur minden kerdesemre
kapasbol valaszolt, mindent tudott. Kozolte, hogy a palyazati kiiras
ertelmeben valoban nem lehet 2005 februari konferenciara palyazni.
Kerdesemre, hogy mikor lehet a valasz egyszeru es ertheto volt: Sohasem
("Es szolt a hollo").

Mondom neki, hogy nem ertem a dolgot, hiszen az oktober kozepen beadott
palyazat elbiralasa is eltart valameddig, ezek szerint csak decemberi
utazasra lehet palyazni. Erre is azonnali valaszt kaptam: Mivel a beadas
es az utazas kezdete kozott legalabb 2 honapnak el kell telnie, ezert most
kizarolag a december 15 es 31. kozotti konferenciakra lehet palyazni.

Ugyes... Mint a mesek egyszeri okos lanya: Jottem is de nem is jottem,
hoztam is, de nem is hoztam, folytathato: Adok is, de nem is adok.
Egyebkent, ha valaki epp karacsonykor konferenciazik, ne habozzon.....

Foldes Istvan