fizinfo - RE: [Fizinfo] Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!

  • From: "Szondy, György" <gyorgy.szondy AT gft.com>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!
  • Date: Mon, 20 Sep 2004 08:26:11 +0200

> Ez igaz lenne, ha médiákokokokok helyett médiumokat írtál
>volna, meggondolatlanul
>helyett pedig azt, hogy kritikátlanul.
Elfogadom a kritikát, de az irónikukukukus felhangot nem érzem helyénvalónak.

>remeljuk ez igy is
>>
>http://www.vg.hu/index3.php?app=cikk&datum=2004-09-17&d=2004-09
>-15&r=19&c=
>
> Eddig még senki nem hozta szóba a HírTV politikai
>beállítottságát, Neked se kellett
>volna. Eddig még csak a "tudományos" színvonaláról, a
>szavahihetõségérõl volt szó.
"ertelmes ember messzire elkeruli ezt a (Rem)Hir-TV-t. Ne csinaljunk
magunkbol pojacat!"
Én ezt egyáltalán nem éreztem "tudományos" színvonalról alkotott véleménynek,
ezért próbáltam ezt a hangot leállítani.

Láthatólag azonban nem értem el a kívánt hatást, illetve a mellékhatás kézzel
fogható.
Sajnálom, és mindannyiuk elnézését kérem ezért.

Üdvözlettel,
Szondy György