fizinfo - [Fizinfo] RE: Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] RE: Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] RE: Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!
  • Date: Fri, 17 Sep 2004 12:59:19 +0200 (MEST)

Kedves Szondy György!

3. Ezen a forumon nevvel szoktak megjelenni a felszolalasok es csak
a veletlennek tudom be, hogy ezt a hozzaszolast nem moderaltak ki.

Bár a fizinfo nem moderált lista, kiszűrhettem volna ezt a levelet, mert nem feliratkozott címről küldték.

Nem szoktam azonban kiszűrni az olyan leveleket, amik válaszként jönnek egy fizinfo-ban megjelent írásra. Az aláírás hiányára nem figyeltem fel.

Elnézést a figyelmetlenségért.

Üdvözlettel Király Péterné

  • [Fizinfo] RE: Ez csak a Hir-tv, nem szabad komolyan venni!, Kiraly Peterne, 09/17/2004