fizinfo - [Fizinfo] Harmadik evezered

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Harmadik evezered

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Harmadik evezered
  • Date: Sun, 01 Aug 2004 20:45:11 +0000

Tisztelt Lista!
Sajnalattal olvasom, hogy a 3. EVEZERD lap nem javul, en ugyanis mar a lapot nem olvasom.

Sajnos nem hasznalt az, hogy a foszerkesztot es a szerkesztoket figyelmeztettuk, a pokhendiseguk
meggatolta a lapjavulasat. Ennek ekes peldaja a masodik szamban csak a dicsereteket adtak kozre,
semmit sem emlitettek a szakmai biralatokbol...

En meg annyit megtettem, hogy nehany ujsagiro figyelmet felhivtam a lap hibaira, mindosszesen egy
reakcio varhato a Magyar Radioban fog egy biralat elhangzani: Gretsy Laszlo fog foglalkozni a nyelvi
hibakkal. Ennek az idopontja az atfutas lassusaga miatt csak osszel varhato.

Az "atjaroepitoket" pedig el kell szerinetm szigetelni, egyertelmu es felreerthetetlen jelzest kell felejuk kuldeni.

Hartlein Karoly

  • [Fizinfo] Harmadik evezered, Härtlein Károly, 08/01/2004