fizinfo - [Fizinfo] Egely eloadasa utan...

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Egely eloadasa utan...

  • From: Károly Härtlein <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Egely eloadasa utan...
  • Date: Thu, 25 Mar 2004 00:04:10 +0100

Tisztelt Lista!

Az elozo levelemben, kisse kapkodva adtam hirt arrol, hogy Egely eloadast tart az ELTE-n, az igazat megvallva a reszleteket kozreadni nem volt idom.

Hetfon egy fizikus hallgato ertesitett arrol, hogy lesz egy eloadas, az ELTE-n ahova Egelyt hivtak meg eloadonak, reszleteket nem tudott mondani, de megigerte, ha megtud valamait akkor ismet ertesit.

Kedden, nem bizva a veletlenben, megkerestem Egely telefonszamat, es tole kertem informaciot. Vele nem sikerult beszelnem csak a felesegevel, aki csak annyit tudott mondani, hogy ki hivta meg, sem helyszint sem idopontot nem tudot....

A nev alapjan mar egyszeru volt a MAFIHE segitsegevel megtudni a reszleteket: Az ELTE HOK embere szervezi (Kalozi Attila) a Lagymanyosi Estek eloadassorozat kereten belul, (amely a "Semmittudás Egyeteme" rendezvénysorozat folytatása). Szerdan 16 11 kor irt Egely Gorgy felesege, ebbol a levelbol ideztem. A Fizinfo-ra irt levelem utan Jott egy pontosabb informacio.

http://ikhok.elte.hu/hirszelet.php?hirid=65

Ezt azonban csak az eloadas utan olvastam el. Mostmar az eloadas utan, tele elmenyekkel irom e levelet. Annelkul, hogy hosszasan leirnam a frissen szerzett elmenyeimet, csak ket dolgot szeretnek megosztani a listaval. A rendezveny helyeul kijelolt eloado, merete miatt, a kezdes elott egy nagyobb terembe mentunk, es mivel ez is kicsinek bizonyult innen is atmentunk egy masik, a legnagyobb terembe.(Ezzel az erdeklodest szeretnem illusztralni) E kis kozjatek utan kezdodott el a rendezveny.

Jolesett latnom, hogy szamos ELTE-s tanar eljott, es nemcsak Groma Istvan. Megjegyzem azt is, hogy kedden Groma Istvannal is beszeltem, de fogalma sem volt akkor meg, hogy szerda este milyen szerep fog rea harulni. Az volt a felelmen, hogy arra jatszanak a szervezok, hogy Ot kesz tenyek ele allitva, esetleg olyan helyzet alakuljon ki, hogy Egely-nek nem lesz oponense.....

A rendezveny tanulsagairol meg korainak tartom, hogy irjak, mert tul kozeli az elmeny, es le kell meg higgadnom...

Hartlein Karoly

  • [Fizinfo] Egely eloadasa utan..., Károly Härtlein, 03/25/2004