fizinfo - [Fizinfo] magfizikai szeminarium

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] magfizikai szeminarium

  • From: Jozsef Cseh <cseh AT cseles.atomki.hu>
  • To: szeminarium <all AT moon.atomki.hu>, fizinfo AT sunserv.kfki.hu, hnucsoc AT sunserv.kfki.hu, "KLTE-Elm.Fiz."@moon.atomki.hu, "KLTE-Kis.fiz."@moon.atomki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] magfizikai szeminarium
  • Date: Tue, 3 Feb 2004 14:46:18 +0100

MAGFIZIKAI SZEMINARIUM

2004. februar 10-en, kedden 11:00 orakor

a MTA Atommagkutato Intezetenek nagy eloadotermeben
(a ciklotron epuletenek 3. emeleten)

LOVAS REZSO
(ATOMKI)

UJ TOMLOBE OBORT^^

cimmel eloadast tart
melyre minden erdeklodot szeretettel varunk.

Cseh Jozsef

cseh AT atomki.hu

^^ Az eloadas kivonata:
2003 novembereben az alabbi ket konferencian vettem reszt Japanban:
1. New Era in Nuclear Structure Physics, Kurokawa, Niigata
2. 8th Int. Conf. on Clustering Aspects of Nuclear Structure and Dynamics,
Nara
Elmenyekkel toltekezve jottem haza, s ezekrol akarok laza stilusban
beszamolni, mielott vegkepp a feledes homalyaba merulnek. A cim arra celoz,
hogy a szakteruletunkon valoban kitapinthatok egy valtas korvonalai,
mikozben a tartalom marad a regi, de az a jo!

  • [Fizinfo] magfizikai szeminarium, Jozsef Cseh, 02/03/2004