fizinfo - V�: Re: [Fizinfo] Nobel dij

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

V�: Re: [Fizinfo] Nobel dij

  • From: "Horváth István" <hoi AT matfiz.bjkmf.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: V: Re: [Fizinfo] Nobel dij
  • Date: Fri, 10 Oct 2003 10:22:50 +0200

Kedves Kollegak,

Vegre a fejlecben megjelolt ELFT vita-lapja celnak
is funkcional a forum.
Bar a temanak nem annyira orulok (Teller).

Ket reakciom lenne.

Értem. Vagyis a tudományos Nobel-díjakat, köztük a fizikai Nobel-
díjat odaítél* Nobel-díj Bizottság a szûkkörû napi politikai érdekek
szerint dönt. Hmm! Ez érdekes vád. Ezt még nem hallottam.

Lehet. De abbol ahogyan a korabeli sajtonk fogadta
Szolzsenyicin vagy Szaharov Nobel-dijat
talan ki lehetett volna kovetkeztetni.
(No meg abbol, hogy kik nem kaptak meg pl. Teller.)

A legelso levelben volt:
Nem tudom, volt-e rß mßr pÚlda korßbban, hogy
valaki t÷bb mit hat Úvtizeddel a dÝjazott eredmÚny publikßlßsa utßn, Ús
t÷bb mint nÚgy Úvtizeddel az els* majdnem-dÝjazßs utßn nyerte el ezt
a kit³ntetÚst. Ha volt is, nem sok.

Valoban nem sok. De azert itt egy masik pelda:
Csandrashekar.

Vegul egy apro keres.
Nem mindenkinel jonnek at jol az ekezetes betuk.
Most is es a jovoben jo lenne egy url-t is
megnevezni, ahol az egesz egyben olvashato.

Mindenkinek kellemes hetveget,
Horvath Pista

.