fizinfo - Re: [Fizinfo] Re: Peter Lynds uj idoelmelete: Kacsa?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Re: Peter Lynds uj idoelmelete: Kacsa?

  • From: "Szondy, György" <gyorgy.szondy AT gft.com>
  • To: <Fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Re: Peter Lynds uj idoelmelete: Kacsa?
  • Date: Thu Aug 14 10:05:00 2003

Köszönöm a választ!

Az egyetlen nyitott kérdés, hogy valóban megjelent-e a hivatkozott szaklapban
a cikk, vagy nem.
Én nem találtam rá utalást (http://www.kluweronline.com/issn/0894-9875),
persze aki hozzá tud jutni a Foundations of Physics Letters augusztusi
számához az pontosan meg tudja mondani.

Üdvözlettel,

György Szondy
gyorgy_szondy AT hotmail.com