fizinfo - [Fizinfo] Re: A szegény kutatót az ág is húzza

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: A szegény kutatót az ág is húzza

  • From: Nagy Denes Lajos <nagy AT rmki.kfki.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Re: A szegény kutatót az ág is húzza
  • Date: Tue Jul 15 15:50:01 2003

Kedves Kollégák,

a Fizinfo június 25-i számában Bányász István kollégánk egy írást tett
közzé "A szegény kutatót az ág is húzza" címmel, amelyben azt
nehézményezi, hogy az OM Mecenatúra pályázatok (konkrétan a
konferenciatámogatási pályázatok) esetén az elnyert összeget a tényleges
teljes felhasználással arányosítják, ezért a tervezetthez képest nem
teljes felhasználás esetén a konferenciarészvételre kapott támogatásnak is
csak egy arányosan csökkentett részét fizetik ki.

A cikket megjelenése után továbbítottam Siegler Andrásnak, az OM
kutatás-fejlesztési helyettes államtitkárának. Az üzenetre ma érkezett az
alábbi válasz, amelynek lényege, hogy a konferencián való részvétel egyéb
költségeit nem kell feltüntetni a pályázatban, vagyis ha csupán ezen egyéb
költségekben jelentkezik megtakarítás, az nem fogja csökkenteni az OM
konferenciatámogatás mértékét.

Üdvözlettel:

Nagy Dénes Lajos