fizinfo - Re: [Fizinfo] illetlenseg

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] illetlenseg

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] illetlenseg
  • Date: Sun Jun 8 06:53:00 2003

Udvozletem!

Gabor Petravich irta 6 Jun 2003, 9:47 keltezesu "[Fizinfo]
illetlenseg" targyu leveleben:

> Egely
> az egesz fizikus tarsadalom felelossegerol, pontosabban a tarsadalom tobbi
> reszevel (a meghatarozo tobbseggel) valo kommunikacio hianyossagarol szol,
> ezert szerintem nagyon is ide valo temak.

... mely témákról egy hete biztosan nem is esett szó a listán,
pedig érdekes lenne... Egy hónapja volt errõl szó egy Sulinet-es
listán (TECHINFO)... Apropó lehet a _közszolgálati_ csatornán
elindított Vízöntõ "mûsor"...

--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly

  • [Fizinfo] illetlenseg, Gabor Petravich, 06/06/2003
    • Re: [Fizinfo] illetlenseg, Dorozsmai Karoly, 06/08/2003