fizinfo - Re: Re: [Fizinfo] Hos megmentonk, Egely Gyorgy

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: Re: [Fizinfo] Hos megmentonk, Egely Gyorgy

  • From: Woynarovich Ferenc <fw AT mail.szfki.kfki.hu>
  • To: Istvan Banyasz <banyasz AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc: Hajdu Csaba <hajdu AT sunserv.kfki.hu>, <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re: [Fizinfo] Hos megmentonk, Egely Gyorgy
  • Date: Tue May 20 09:53:00 2003

Tisztelt Kollegak!

En elejetol vegig hallottam az ominozus beszelgetest,
es nem az arado hulyitest ereztem a legartalmasabbnak.
Feltunt, hogy Egely Gyorgy tobszor is olyasmit allitot,
hogy mi fizikusok tudjuk, hogy a tankonyv fizika (ez az
o kifejezese) rossz, megis azt eroltetjuk, kvazi mi is
tudjuk, hogy neki van igaza, csak becstelenek vagyunk.
Nem egyszeruen butak.

Udv,
Woynarovich Ferenc