fizinfo - [Fizinfo] jo hir - rossz hir

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] jo hir - rossz hir

  • From: Károly Härtlein <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] jo hir - rossz hir
  • Date: Thu Apr 3 17:20:01 2003

Kedves Lista Tagok!

Van egy johirem, meg egy rossz!

A jo:

A multkori levelemben irtam arrol, hogy Egely Gyorgyot, mint
nem-hagyomanyos energiaforrasok szakertojet egy szervezet a BME
Kornyezetgazdasagtan Tanszekere vendegul hivta. Az intezetunk
igazgatoja, Kertesz Janos felhivta az egyik szervezo, Szlavik Janos
tanszekvezeto egyetemi tanar figyelmet arra, hogy a Budapesti Muszaki es
Gazdasagtudomanyi Egyetemhez meltatlan egy ilyen rendezveny, igy a
szervezok vegul elalltak a muegyetemi helyszintol.

A rossz:
Megtudtam, hogy hol lesz az Egely-féle elõadás már módosított helyszíne:

ELTE Jogi Kar (V. ker. Egyetem tér) I. emelet 108. szoba, 2. termében
17.00-kor (április 8-án)

Szerintem, most az ELTE Termeszet Tudomanyi Karan a sor, nekik is
hasonloan kellene tiltakozni, es elerni, hogy az Eotvos Lorand
Tudomanyegyetem falain kivul keruljon a rendezveny...

Remélem az ELTE termeszettudosai is meg tudjak vedeni egyetemuk johiret!

Hartlein Karoly
BME Fizikai Intezet

  • [Fizinfo] jo hir - rossz hir, Károly Härtlein, 04/03/2003