fizinfo - Re: [Fizinfo] Kiprobaltam a SETI-t

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kiprobaltam a SETI-t

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kiprobaltam a SETI-t
  • Date: Tue Nov 19 10:54:00 2002

Válas György wrote:

> Elég soká csináltam. Csak képernyõvédõként érdemes csinálni,
> vagyis abszolut hulladék idõben, hogy ne lassítsa a munkánkat.

Kénytelen vagyok hozzászólni, minthogy Válas Gyuri hozzászólása eléggé
félrevezetõ! Jómagam több intézmény számos szerverén futtatom, az országos
listában igen elõkelõ helyet elérve, túl a 25 ezredik elemzett csomagon. A
SETI
kliens egy nagyon jól megírt rutin. Win NT4/2000/XP alatt a háttérben
ÁLLANDÓAN
futtatva (lásd: beállításai között) gyakorlatilag a null processz szintjét
fut,
tehát bármikor "visszahúzódik", ha másnak kell a proci-idõ. Még komoly
szerver-alkalmazások mellett is a legkisebb gond nélkül mûködtethetõ.

Amit viszont a legelején ki kell kapcsolni, hogy NE KÉPERNYÕVÉDÕKÉNT fusson! A
grafikus megjelenítés kb. a felére-harmadára lassítja a teljesítményt, ui.
komoly idõ megy el a ennek erõforrás-igényére - magyarul a grafikázásra. Nem
tudom, hogy ez valahol le vagyon-e írva, jómagam is elõször baráti tanácsként
kaptam, és ez a tökéletes! Most legalább közreadtam.

Tisztelettel:
Tepliczky István (Tepi)