fizinfo - [Fizinfo] Kiprobaltam a SETI-t

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kiprobaltam a SETI-t

  • From: Janos.Zana AT elfiz2.kee.hu
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kiprobaltam a SETI-t
  • Date: Sun Nov 17 15:57:01 2002

Kedves kollégák!
Ma reggel beléptem a SETI@home vállalkozásba. Van ezzel kapcsolatban
néhány kérdésem.

1. Mi az, hogy pulses/triplets? A duplikátokat miért nem keresi?
2. Mi az a Doppler shift rate (3,1 sec, persze, hogy nem s az idő
mértékegysége...)
3. Mi az a best Gaussian power? A számok hasonlóak a korrelációs
együtthatóhoz, de sem az, sem a keresztkorrelációs együttható nem lehet
ennyire nagy (1,1). Főleg, ha nem talált semmit.
4. Mi az, hogy fit 5,928? Mihez illeszkedés?
5. A RA 11h 21 min és a +18fok 15 perc deklinációból kaptam mintát. Miért
kitüntetett helye ez a világnak?
6. A kapott minta 1,42 Ghz, ezt értem, de mi akkor a 9765 Hz mellette?

Végül: hol olvashatok erről - a jó játékon kívül?

Üdvözlettel Zana János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4 22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - - Good rest to all that keeps the Jungle Law! (Kipling) - - -