fizinfo - [Fizinfo] meghivo a DataGrid projekt Dissemination Day-ere (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] meghivo a DataGrid projekt Dissemination Day-ere (fwd)

  • From: webmaster <gophadm AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] meghivo a DataGrid projekt Dissemination Day-ere (fwd)
  • Date: Tue Aug 27 12:38:01 2002

---------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 11 Aug 2002 19:00:54 +0200 (MEST)
From: Peter Kacsuk
<kacsuk AT sztaki.hu>

Meghívó

Az MTA SZTAKI Párhuzamos és Elosztott Rendszerek Laboratóriuma és
az EU DataGrid projekt

2002. Szeptember 4.-én

" 5th EU DataGrid Project Dissemination Day"
címmel nemzetközi találkozót rendez.

A rendezvényen való részvétel ingyenes és magában foglalja az ebédet
is. Szíves tájékoztatására mellékeljük a Dissemination Day felhívását és
programját.

Helyszín: Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Piliscsaba, Egyetem u.1.
Megközelítés: Az egyetem közvetlenül a 10-es főút mentén található, 24
km-re Budapesttől,. Vasúton a Budapest Nyugati pályaudvarról
Esztergom (Komárom) irányába közlekedő vonatokkal, autóbusszal
Budapesten az Árpád híd pesti hídfőjénél lévő autóbuszállomásról az
Esztergom-Dorog felé közlekedő
járatokkal közelíthető meg. A Campus önálló vasúti és autóbusz-
megállóval rendelkezik. (Menetrend a konferencia honlapján)

A rendezvényen való férőhelyek száma limitált, ezért kérjük, hogy
részvételi szándékát minél előbb jelezze.

Érdeklődni: Ajpek Juditnál
Telefon: 210-0596, 210-0597, 210-0598
e-mail:
conference AT tomiexpress.hu

Részletes információ: a http://www.tomiexpress.hu/datagrid honlapon

  • [Fizinfo] meghivo a DataGrid projekt Dissemination Day-ere (fwd), webmaster, 08/27/2002