fizinfo - [Fizinfo] 'Bolyai 200 eves' konferencia

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 'Bolyai 200 eves' konferencia

  • From: Szalay Kati <szalay AT sunserv.kfki.hu>
  • To: <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] 'Bolyai 200 eves' konferencia
  • Date: Mon Jan 14 13:42:02 2002

Bolyai 2002 - Janos Bolyai Conference on Hyperbolic Geometry
July 8-12, 2002, Budapest

Az MTA, az ELTE, a Debreceni Egyetem, a Szegedi Egyetem, a Bolyai Ja'nos
Matematikai Tarsasag, az ELFT, az MTA Re'nyi A. Matematikai Intezete, az
MTA SzTAKI, a Babes-Bolyai Egyetem, Kolozsva'r (Cluj-Napoca, Romania) es a
Sapientia Egyetem, Marosva'sa'rhely (Târgu Mures, Romania) egyuttesen,
tudomanyos konferencian emlekezik meg Bolyai Janos szuletesenek 200.
evfrodulojarol. A konferenciat Budapesten, julius 8-12 kozott rendezik
meg. Az eredeklodok, eloadassal szerepelni kivano kollegak a reszletekrol
http://www.conferences.hu/Bolyai/ honlapon tajekozodhatnak.

A fenti honlapra hivatkozas talalhato ez Eotvos Tarsulat honlapjan
(http://www.kfki.hu/elft) a "Rendezvények" es a "NEW" cimszo alatt,

valamint a KFKI honlap "Scientific Programs in Hungary"
(http://www.kfki.hu/events/hun/) oldalan
es a "Friss info / New items (http://www.kfki.hu/new.html) lapon.

udvozlettel
Szalay Kati
Szalay Istvanne (Kati) Tel: +36-1-392-2562 Fax: +36-1-392-2503
MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai Kut.Int. Szamitogep Halozati Kozpont

e-mail:szalay AT sunserv.kfki.hu
http://www.kfki.hu/~szalay/

  • [Fizinfo] 'Bolyai 200 eves' konferencia, Szalay Kati, 01/14/2002