fizinfo - [Fizinfo] Meghívó a Vármegyeházára....

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó a Vármegyeházára....

  • From: "Zoltán Homonnay" <Homonnay AT para.chem.elte.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó a Vármegyeházára....
  • Date: Wed Dec 5 09:32:01 2001

Kedves Kollegak!

Ritkan irok a Fizinfonak, de tegnap kaptam egy levelet (gondolom sokan masok
is), meghozza igen diszes boritekban, igen diszes levelpapiron szabalyos
hivatalos pecsettel Groszne Krupp Erzsebettol, Pest Megye Kozgyulesenek
alelnoketol (!), amelyben 2001. dec. 12-en 16 orara a Varmegyehaza
Disztermebe invital egy eloadasra, amelyet Egely Gyorgy tart "tiltott"
talalmanyokrol. A levelpapirt az eloado arckepe is disziti. Az eloadas
kivonata persze hemzseg a szerzotol megszokott altudomanyos marhasagoktol.
Csak egy kerdes merul fel bennem. Lehetseges, hogy egy hivatalban levo
valasztott politikus hivatalos levelpapiron altudomanyok propagalasat vegzi?
Vagy egyszeruen szolva csak arrol van szo, hogy a tudomany es altudomany
megkulonboztetese ma mar egyenjogu valasztopolgarok szakmai kepzettsegtol
fuggetlen tobbsegi szavazasan mulik? (Tulajdonkeppen nem is ertem, miert
nehezteltem korabban a lanyom gimnaziumi osztalyfonokere, hogy masodallasban
karos foldsugarzasok kimeresevel es megszuntetesevel foglalkozik - lasd
Fizinfo kb.1-1.5 evvel ezelott.)
Nem talalok szavakat...
Javaslom, hogy a megfelelo fizikus szervezetek hivatalosan tiltakozzanak e
propaganda modja ellen.

Üdvözlettel: Homonnay Zoltan

dr. Zoltán Homonnay
Associate Professor
Head of Department
Department of Nuclear Chemistry
Eötvös Loránd University
1518 Budapest
P.O.Box 32
Hungary
tel: 36-1-209 0555 ext. 1564
fax: 36-1-209 0602
e-mail:
homonnay AT para.chem.elte.hu

  • [Fizinfo] Meghívó a Vármegyeházára...., Zoltán Homonnay, 12/05/2001