fizinfo - [Fizinfo] oktatasi reformok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] oktatasi reformok

  • From: "Torok Miklos" <mitorok AT physx.u-szeged.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] oktatasi reformok
  • Date: Fri May 25 14:07:03 2001

>GSZ: Arra jottem ra, hogy az autokba nem benzint kell tankolni,
> hanem vizet. Az autok motorjaban plazmat kell letrehozni.
> A plazmaba befecskendezett viz felbomlik hidrogenre es
> oxigenre. Ezeket kulon kell valasztani es a hidrogen elegetesevel
> kepzodo energia hajtja az autot. Ekozben csak viz keletkezik,
> tehat ez a modszer nagyon kornyezetbarat.

Ezt a riportsorozatot kell elkuldeni az oktatasi miniszternek!
Amit ma az oktatasi reform a termeszettudomanyokkal csinal, es aminek
kovetkezteben az a termeszettudomanyi karokkal tortenik (ami meg a
Bokros csomagot is messze hajazza!) ennek ez lesz a folytatasa. Meg
az ufok. Meg a vilagvege hirdetok sikere. Ezt akarja? tm

  • [Fizinfo] oktatasi reformok, Torok Miklos, 05/25/2001