fizinfo - [Fizinfo] RE:

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] RE:

  • From: "Istvan Horvath" <hoi AT bjkmf.hu>
  • To: <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] RE:
  • Date: Fri May 25 11:56:03 2001

Kollegak,

Olyan az orszag amilyen a lakoi.
Olyan a fizika oktatas amilyenek a tanarok oktatoi,
es a tankonyvek iroi.
Csak annyit szeretnek mondani, hogy duhonges helyett
azert lehet valamit tenni is. Legkevesebbet talan a
fizika tanarok tehetnek, de az egyetemi es meg feljebbi
kollegak talan mar tobbet (most nem Gnadig Peterre gondolok).

Tobb dolog jut most eszembe. 7. osztalyban heti egy orara
sikerult levinni a fizika oraszamot. Nem ertem!
Nem ertem, hogy miert van 3 fizikus allamtitkar is az OM-ben.
Vagy ilyen aprosag nem szamit?

Tobabba nem ertettem, hogy 10-15 eve miert kellett olyan
tankonyveket irni, amelyekben megtanulhatatlan minosegu
es mennyisegu anyag volt.

Azt se ertem, hogy hogyan lehet az altalanos iskolaba
matematikat ugy oktatni, hogy az elozo evek anyagat
nem tudja a diakok egy jelentos szama.
Itt a rendszerben van valami oriasi hiba.

Sok mindent nem ertek meg. Legfokepp azt, hogy
miert nem vagyuk kicsit hatekonyabbak ezen problemak kezeleseben.

A morgast nem latom hatekonynak.
Hatekonynak azt latnam, ha megkeresnenk azokat a donteshozokat
akik ezekben tenni tudnak. Utana megkerdeznenk a velemenyuket.
Ha van valami jo elgondolasuk, akkor akar mint ELFT is
tamogathatnank oket. ha nincs koncepciojuk, akkor addig
piszkalnank oket mig lenne. Vagy mi javasolnank.

Udv, es kellemes hetveget,

Horvath Pista

Ui. hogy valami jot is mondjak.
Az idei felveteli peldasor egesz normalis volt.

  • [Fizinfo] RE:, Istvan Horvath, 05/25/2001