fizinfo - [Fizinfo] Re:Gravitacios es elektromagneses hullamok :o)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re:Gravitacios es elektromagneses hullamok :o)

  • From: "Gy�rgy Szondy" <gyorgy_szondy AT hotmail.com>
  • To: FIZINFO AT LISTS.KFKI.HU
  • Subject: [Fizinfo] Re:Gravitacios es elektromagneses hullamok :o)
  • Date: Fri Apr 13 07:38:26 2001

Nem vitatkozva az elottem szoloval: az a korulmeny, hogy
az elmondottak alapjan nem tetelezhetunk fel az emlitett
esetben azonossagot, nem zarja ki, hogy erdemes megvizsgalni
a ket jelenseg kozotti, a jelenlegi feltetelezeseknel szorosabb kapcsolat lehetoseget.

Mindenesetre kivancsi vagyok, mi lesz a GUT eseteben a hianyzo lancszem.
Gondolom mindenki igy van ezzel.

Szondy György