fizinfo - [Fizinfo] Re: [Fizika] fizikas multimedia

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: [Fizika] fizikas multimedia

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Petho Balazs <toce AT drotposta.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Re: [Fizika] fizikas multimedia
  • Date: Sun, 12 Nov 2000 09:18:29 +0100 (MET)

T. lista, kedves Petho Balazs,

mivel a valasz valoszinuleg tobbeket is erdekel, elkuldom a tanforum es
fizinfo listakra is. Elnezest kerek azoktol, akik tobbszor kapjak meg.

On Sat, 11 Nov 2000, Petho Balazs wrote:

> Sziasztok!
>
> Szeretnem olyan tanarokkal felvenni a kapcsolatot, akik fizika
> oktatasaban multimedias anyagokat is felhasznalnak. Egy TDK munka
> kapcsan lene par kerdesem igy e-mail-en keresztul.
>
> Keresem tovabba, hogy hol lehetne a valaha magyar nyelven megjelent
> osszes fizikaval kapcsolatos CD-ROM listajat megszerezni. Mivel
> valoszinu nem fogok ilyet talani, ezert osszeallitok egyet, ehhez
> kernem, hogy legyetek szivesek az altalatok ismert magyar, es
> esetleg a nagyon nagyra becsult kulfoldi CD-ROM-ok, oktatoprogramok,
> [...]

A Neumann Janos Digitalis Konyvtar honlapjan megtalalhato a

A magyar CD-ROM-ok diszkográfiája

az alabbi URL-en:

http://www.neumann-haz.hu/diszkog/index.htm

A lista szamos fizika targyu CD adatait tartalmazza, koztuk a legujabban
megjelent Simonyi: A fizika kulturtortenete c. adatait is.

Remelem, hogy tudtam segiteni. Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-392-2503
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu

  • [Fizinfo] Re: [Fizika] fizikas multimedia, Zimanyi Magdolna, 11/12/2000