fizinfo - [Fizinfo] garantalt Phd lehetoseg Philadelphiaban!!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] garantalt Phd lehetoseg Philadelphiaban!!

  • From: Nemes Norbert Marcel <nemes AT sol1.lrsm.upenn.edu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu, dosz AT hix.com
  • Subject: [Fizinfo] garantalt Phd lehetoseg Philadelphiaban!!
  • Date: Tue, 11 Apr 2000 20:37:28 -0400 (EDT)

Kedves Fizikus hallgatok,

A University of Pennsylvanian szeptembertol elerheto legalabb ket un
Research Assistantship (RA) = $18,000/year David E Luzzi es John E Fischer
iranyitasa alatt. A project nagyjabol:
Nagyfelbontasu transmission electron microscopy (HRTEM) egyfalu szen
nanocsoveken (SWNT).
A szoban forgo TEMek (JEOL 2010f illetve JEOL 4000) a vilag legjobb
mikroszkopjai. Ha kepet akartok kapni arrol mennyire "cutting edge" a
kutatas, nezzetek meg

Nature V396 pp323
illetve
Chemical Physics Letters V 315 pp 31

es gyonyorkodjetek molekulak fotoiban.

Tovabbi informaciokert irjatok David Luzzinak
del AT sol1.lrsm.upenn.edu
vagy Jack Fischernek
fischer AT sol1.lrsm.upenn.edu

A kutatashoz szerintem fizikus kepzettseg idealis.

Ha maar csinaltatok TOEFLt es GRE-t az remek, de ha nem akkor is irjatok,
mert a jelentkezesi hatarido maar amugy is lejart, ezek a lehetosegek
viszont csak most jottek elo. tehat nem kell a hivatalos utat jarni.
Ha irtok Luzzinak vagy Fischernek, szinte biztos hogy elkezdhetitek a
phd-t szeptemberben.

En majus 15 es junius 10 kozott Budapesten leszek, ugyhogy tudok majd
segiteni, de addig is vegyetek fel a kapcsolatot a professzorokkal.

Udv,
Norbert

Norbert M Nemes
Department of Physics and Astronomy
University of Pennsylvania
address: 209 South 33rd Str. #2E4
Philadelphia, PA-19104, USA
tel: 215-8987972
fax: 215-5732128
e-mail:
nemes AT sas.upenn.edu

  • [Fizinfo] garantalt Phd lehetoseg Philadelphiaban!!, Nemes Norbert Marcel, 04/12/2000