fizinfo - [Fizinfo] Legfontosabb tudnivalok az uj FIZINFO-rol

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Legfontosabb tudnivalok az uj FIZINFO-rol

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Legfontosabb tudnivalok az uj FIZINFO-rol
  • Date: Mon, 3 Jan 2000 14:20:31 +0100 (MET)

Kedves FIZINFO olvasok!

Mint Dec. 30.-i levelemben elore jeleztem, a FIZINFO-t most
atkoltoztettem az uj listakezelo rendszer (mailman) ala.

A "welcome" uzenetet mindenki megkapta. Azert, hogy az archivumban is
megjelenjen, roviden osszefoglalom a legfontosabb tudnivalokat.

A listara szant uzeneteket a

fizinfo AT lists.kfki.hu
cimre kell kuldeni. Ez most megegyezik a
fizinfo AT sunserv.kfki.hu

cimmel.

A listarol informacio talalhato a
http://sunserv.kfki.hu/mailman/listinfo/fizinfo
web lapon. Ugyanitt lehet a listara feliratkozni, illetve a tagok
e-mail cimet es az archivumot megnezni.

Az uj archivum az 1999. es 2000. evi leveleket tartalmazza, es
hamarosan keresheto lesz.

Ha valaki modositani akarja a feliratkozasi parametereit, akkor a
tagok listajaban sajat e-mail cimere kattintva, vagy a "welcome"
uzenetben kapott cimre lepve teheti ezt meg. A valtoztatashoz a
"welcome" uzenetben kapott password-ot meg kell adni. Ha valaki
elfelejti a password-jet, azt ugyanezen a szemelyes web lapon
elkuldetheti maganak levelben.

Ket fontos valtozas a korabbi fizinfo-hoz kepest.

1. A fizinfo most sima levelezesi listakent mukodik, tehat a
beerkezett uzeneteket azonnal megkapjak a lista tagjai. Akik
tovabbra is naponta osszegyujtve szeretnek megkapni a fizinfo
leveleit, azok a szemelyes web lapon ezt beallithatjak. A
"Set Digest Mode" parameter-nel az On allapotot kell bekapcsolni.
Ha valakinek ez kenyelmetlen, irhat nekem
(kiraly AT sunserv.kfki.hu),
es en beallitom.

2. A listakezelo ezentul csak a feliratkozasi cimrol kapott leveleket
kuldi tovabb automatikusan. Az idegen cimrol erkezett leveleket en
kapom meg, es kuldhetem tovabb a listara. Ez termeszetesen kesest
okoz, ezert azt kerem, hogy aki tobb cimrol is szokott levelet irni a
fizinfora, irja meg nekem az alternativ cimeket. A listakezelo
lehetove teszi, hogy ezekrol a cimekrol is automatikusan
tovabbitodjanak a levelek, de az illeto csak a feliratkozasi cimen
kapja a fizinfo leveleit.

Termeszetesen a listakezelo egyeb okokbol (pl. tul hosszu level, vagy
tul sok cimzett) is vasszatart leveleket. Ezeket - mint eddig is -
belatasom szerint tovabbitom a listara, vagy kuldom vissza a feladonak.

Udvozlettel
Kiraly Peterne

Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-395-9151
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-395-9242
+36-1-395-9220/1487
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly

  • [Fizinfo] Legfontosabb tudnivalok az uj FIZINFO-rol, Kiraly Peterne, 01/03/2000