urkutatas - Re: [Urkutatas] Előadás

urkutatas AT lists.kfki.hu

Re: [Urkutatas] Előadás

  • From: Janos Nagy <nagy.janos AT wigner.mta.hu>
  • To: palos.zoltan AT wigner.hu, urkutatas AT lists.kfki.hu, "trabant AT sas.elte.hu" <trabant AT sas.elte.hu>, Űrtechnikai Csoport <utcs AT rmki.kfki.hu>, naday <naday.istvan AT wigner.hu>, Németh Zoltán <nemeth.zoltan AT wigner.hu>, Felícián Nagy <nagyfelician98 AT gmail.com>
  • Subject: Re: [Urkutatas] Előadás
  • Date: Fri, 7 Aug 2020 19:16:29 +0200

Kedves Felícián!

Ma délután sajnos nem tudtam bekapcsolódni az előadásodba, folyik a Juice repülőpéldány tesztje és a finn szoftveres kollégával egyeztettük a teszteket. Ha otthon leszek felhívlak vagy adok egy webex linket és megkérlek hogy számodra alkalmas időben szánj rám még egyszer 20 percet, hogy meghallgassam az előadást.

Ha van olyan tárgyad, hogy önálló labor, akkor esetleg beszélhetünk arról, hogy ennek elvégzéséhez adunk támogatást.

Üdv Nagy János