tanforum - [Tf] Meghívó

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Meghívó

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Meghívó
  • Date: Thu, 11 Jan 2024 11:56:25 +0100

MEGHÍVÓ

Kedves Kollégák!
Idén is szeretettel várjuk az érdeklődőket:
Kísérletek, amelyeket látni kell! 2024
című rendhagyó fizikaórára
A Műegyetem Fizikai Intézetének tehetséggondozó programjainak eseménye, egy rendhagyó fizikaóra, amelyen a kísérleteké a főszerep.
https://felvi.ttk.bme.hu/
Az előadást elsősorban a középiskolásoknak ajánljuk.

Az előadás időpontja: 2024. január 30. 15:00 (kedd)
Az előadás helyszíne: Műegyetem, F-épület F29-es tanterem
http://jedlik.phy.bme.hu/f29/f-29.html

Hagyományainknak megfelelően csak az előre bejelentkező csoporttal érkezők számára biztosítunk a tanteremben ülőhelyet, a többiek az érkezésükkor a szabad helyekre ülhetnek le. A busszal érkezők számára Egyetem campusán ingyenes parkolóhelyet biztosítunk. A csoportot vezető kolléga kérem, hogy a levélben írja meg a csoport létszámát, a kísérőtanárok számát és az iskola nevét. A kapcsolattartás érdekében egy telefonszámot is kérnék. A tanterem 372 fő befogadására alkalmas.
A rendezvény honlapja:
http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/experiments/
Az előző évek előadásainak megtekintése
https://www.youtube.com/playlist?list=PLHSoRpWbbL_2fhJZkhAnGXoGUGm6CLIhp

Üdvözlettel:
Härtlein Károly
06-1/463-11-36 (munkaidőben)

JPEG image

  • [Tf] Meghívó, Härtlein Károly, 01/11/2024