tanforum - [Tf] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Műegyetem Fizikai Intézetében Kutatók éjszakája tizenkilencedik alkalommal!
  • Date: Fri, 8 Sep 2023 22:59:58 +0200

Kedves Kollégák!

Idén is szeretettel várom a Kutatók éjszakáján, a fizika iránt érdeklődőket!

A COVID-ot és a tanterem felújítást túlélve a régi kerékvágásban rendezzük meg az idei, sorrendben a tizenkilencedik alkalommal, ismét az F29 tanteremben a Kutatók éjszakáját! Előadások matematika, fizika, nukleáris technika és természetfotózás témakörében lesznek. A csoporttal érkezőknek a délután három órai kezdetű előadást ajánlom, de a későbbi előadásra is lehet csoporttal jönni!

Előadók:
- Aszódi Attila,
- Tasnádi Tamás,
- Vincze Bálint és
- Härtlein Károly
lesznek. Ezekről részleteket az alábbi honlapokon lehet találni:

http://kutatokejszakaja.phy.bme.hu
http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein

Idén is várom a csoportokat, jelentkezni a szokásos módon nálam e-mailben lehet.

A jelentkezők, a megszokott módon a csopottjukkal a tanterem nyitása előtt kényelmesen elfoglalhatják a helyüket.

A fenti honlapok folyamatosan frissülnek, így érdemes vissza-visszatérni!

Üdvözlettel: Härtlein Károly