tanforum - Re: [Tf] Vigyázat, kártékony!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Vigyázat, kártékony!

  • From: Posta Barna <vadnefelejcs AT gmail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Vigyázat, kártékony!
  • Date: Sun, 01 Nov 2020 23:43:15 +0100

A helyzet az, hogy nem ez az egyetlen ilyen. Én a televízió
tudományosnak nevezett csatornáin is érzékelek ilyesmit.
Például mikor
a csillagászatban használt mértékeket írják át magyarra. Senkinek nem
tűnik fel a fordításkor, hogy az angolban a nagy számok nem azonosak a
magyarral.
Így aztán fura dolgok jönnek ki.

> Kedves Kollégák!

Egy fizikatanároknak létrehozott zárt csoportban kaptam a hírt arról,
hogy egy új fizikaportálnyílt.

legyen fiziking és kémiaking, hogy végül megcsináltuk... A fiziking.hu
oldal küldetése az, hogy végre ugyanolyan lazán és egyszerűen lehessen
fizikát és kémiát is tanulni, mint ahogyan matekot a matekingen. A két
weboldalban első ránézésre nem sok közös dolog van. Sem a koncepció, sem
az alkotó csapat, sem a tananyagok készítői, sem a hidak és
duzzasztógátak. Amiben mégis szeretnénk, hogy olyan legyen, mint a
mateking az a szuper-érthető tananyagok, a letisztult stílus és a humor.
Reméljük szeretni fogjátok, annyira amennyire a matekinget is
szeretitek.És a mi a lényeg, lássuk milyen tananyagok érhetők el már a
próbaüzemben is._”

> A mateking.hu oldalt nem ismerem. A fiziking.hu
oldal elvisz egy fizikaptár.hu oldalra, ami egyenesen szörnyű! Minden
fizikatanárt szeretnék ezúton is figyelmeztetni,hogy a gyermekek, diákok
kerüljék el messzire ezt az oldalt! Tudom súlyos szavak ezek, de nem ok
nélkül vagyok ilyen kíméletlen. Egy tanítási anyag meggyőzhet bárkit,
hogy az oldal ifjúság elleni bűncselekmény, nem tananyag!

https://www.fizikaptar.hu/#/videos/f%C3%A9nytan/33/a-fotonok-vil%C3%A1ga/125
[1]

> Üdvözlettel: HärtleinKároly

Links: